Általános Szerződési Feltételek


1. Fogalmak meghatározása:

ÁSZF: Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF). Az Eladó és a Vásárló jogait és kötelezettségeit, a webáruház használatát magában foglaló szabályzat.

Eladó: A webáruházat üzemeltető Prémium Drinks & Hostess Kft.

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy,

Fogyasztói jogvita: a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy

Fogyasztói szerződés: a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződés

Fótállás: a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban a „Ptk.”) szerinti, valamint külön jogszabályban a fogyasztói szerződésekre meghatározott kötelező jótállás,

Megrendelő: az 1. pontban meghatározott Fogyasztó, aki a webáruházban regisztrált és ott vásárló magánszemély, cég vagy intézmény,

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak,

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz,

Termék: a jelen Vásárlási Feltételek 3. pontjában meghatározott ingó dolog,

Vállalkozás: a honlap üzemeltetője, amely a honlapon kínált terméket értékesítő, 1. pontban Eladóként meghatározott jogi személy.

Vásárló: a Fogyasztó.

2. Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Prémium Drinks & Hostess Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Cégjegyzékszám: 10-09-026243
  • Székhely: 3300 Eger, Deák Ferenc u 24.
  • Telephely: 3300 Eger, Sas út 8/A Drink Store áruház
  • Adószám: 12955031-2-10
  • Statisztikai számjel: 11175724-4639-113-10
  • Nyilvántartó bíróság: Egri Törvényszék Cégbírósága
  • Ügyvezető: Hervai Róbert
  • Kapcsolattartó: Hervai Róbert
  • Elektronikus elérhetőség: info@premiumdrinks.hu
  • Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: +36 36 565 746
  • Szerződés nyelve: magyar

3. Megvásárolható termékek köre:

A webáruházban a Prémium Drinks & Hostess Kft. (a továbbiakban: Eladó) általa forgalmazott italokat, valamint ezekkel kapcsolatos promóciós és ruházati termékeket kínál eladásra. A vásárlási szerződést Eladó írásban megkötött szerződésnek tekinti, amelyet egy általa meghatározott rendelésszámon iktat, és a megrendelés teljesítésétől számított legalább egy évig tárol. Vevő a rendelés leadásának véglegesítésekor fogadja el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

Eladó kijelenti, hogy mind a webáruház működtetéséhez, mind a termékek értékesítéséhez, mind pedig a kiszállítási tevékenység végzéséhez az összes jogszabályban előírt szakhatósági engedéllyel rendelkezik.

4. Adatkezelés:

A webáruház használata során Eladó a részére rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben, amennyiben Eladó alvállalkozója részére szükséges (pl.: futárszolgálat a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre a megrendelés utólagos bizonyíthatóságának céljából. IP cím). Ezen adatokat az eladó kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A megrendelés folyamán rögzített adatokat Eladó a megrendelés teljesítéséhez használja fel. A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban foglaltak szerint történik.

A rendszer adatokat tárol a megrendelő számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie), melyek a webáruház látogatójára vonatkozó információkat tartalmazzák. A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak.

A vásárlás során megadott adatokat, valamint az esetleges regisztrációhoz tartozó rendelések adatait a legutóbbi rendeléstől számított következő év végéig tároljuk.

Eladó lehetővé teszi a megrendelő részére, hogy az eladóval való kommunikációt visszautasítsa, melynek módjai:

E-mail küldése a következő címre: info@premiumdrinks.hu

Reklamáció esetén a következő címre: reklamacio@premiumdrinks.hu

Levél küldése a következő címre: Prémium Drinks & Hostess Kft. (3300 Eger, Deák Ferenc u. 24)

Eladó a megrendelés során a megrendelő által megadott adatokat az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, és a GDPR rendelkezései szerint kezeli.

A további adatvédelmi tudnivalók az Adatvédelmi tájékoztató oldalunkon találhatók.

5. Rendelési, fizetési információk, a rendelés menete:

A webáruházban való vásárlásnak a regisztráció nem elengedhetetlen feltétele, bár a vásárló kényelmét szolgálja.

Megrendelő kiválaszthatja a termékcsoportot. A keresett termék megtalálásában az oldal jobb oldalon lévő keresés mező (“nagyító ikon”), vagy a jobb oldali menüben szereplő termékkategóriák segítséget nyújthatnak.

Az egyes termékek alatt található “Kosárba” gombbal a termék a kosárba kerül. Ha “Kosárba rakom” felirat helyett “Tovább” felirat látható, akkor az adott termék nincs készleten.

A “Kosár” menüpontra kattintva a korábban ide helyezett termékek listája látható. Itt lehetősége van a vevőnek a kosárba helyezett termékek mennyiségeit módosítani, illetve törölni az adott terméket.

A “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva a vevő láthatja a megrendelése (a kosár tartalma) összesítését, megadhatja, módosíthatja számlázási és a szállítási címét. Vásárlás webáruházunkban kizárólag házhoz szállítással lehetséges. Személyes vásárlásra Egerben többek között Drinks Store Áruházban (3300 Eger, Sas út 8/A. az udvarban) és a Nemzeti dohánybolt Trafikban (Eger, Deák Ferenc u. 1.) van lehetőség.

Házhoz szállítás Magyarország egész területére bruttó 30.000,- Ft vásárlási összeg alatt – mely nem tartalmazza a házhoz szállítás költségét – egységesen 1.990,- Ft, mely összeg tartalmazza a 27 %-os Általános Forgalmi Adót de nem tartalmazza az egyéb logisztikai díjakat, mely nem szerződött szállítócég kiválasztása esetén felszámolásra kerül.

A házhozszállítás bruttó 30.000,- Ft vásárlási összeg feletti vásárlások esetén ingyenes, annak költségét az Eladó viseli.

Ugyanezen az oldalon a vevő kiválasztja a kívánt fizetési módot a következők közül:

Barion Pay: Ezt a módot használva az oldal átirányít a Barion elektronikus fizetési szolgáltató felületére, melynek üzemeltetője a Barion Payment Zrt., a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó. Engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Amennyiben a vevő ezt a fizetési módot választja, ezzel elfogadja a Barion Payment Zrt. Általános fizetési feltételeit is.

Utánvétes fizetés: Ezt választva a termékeket kiszállító futárnak, készpénzben vagy bankkártyával lehet kifizetni.

A “Megrendelés elküldése” gombbal véglegesíthető a rendelés.

A megrendelésről Vevő által megadott email-címre Eladó automatikus visszaigazolást küld a megrendelés Társaság postafiókjába való beérkezéséről. Amennyiben e visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Az Eladó munkatársa a megrendelés összekészítéséről, valamint a futárszolgálatnak történő átadásról külön tájékoztató levelet küld.

A megrendelt árut a GLS futárszolgálat szállítja házhoz legfeljebb a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül.

A webshopon megrendelt termékek személyes átvételére nincs lehetőség.

Eladó kizárólag a premiumdrinks.hu oldalon keresztül leadott rendelésekért felel. A Vevő a rendeléskor megadott és a viszonteladói szerződésben is feltüntetett vásárlási adatainak megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a Vevőt terheli. Az Eladó a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén a megrendelő valódiságát jogosult ellenőrizni.

Vevő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésben megrendelt terméket tartalmazó küldemény átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az általa választott szállítási módnak megfelelően.

6. Szállítási információk:

A házhoz szállítás Magyarország egész területére egységesen 1.990,- Ft, mely összeg tartalmazza a 27 %-os Általános Forgalmi Adót de nem tartalmazza ez egyéb logisztikai díjakat melyek csomag szállítónként eltérhetnek. A logisztikai és csomagolási díj 2.990 Ft összegben lett meghatározva mely tartalmazza a 27%-os Általános Forgalmi Adót. Az összeg a rendelésnél hozzáadódik a rendelt termékek árához.

A szállítást a GLS Hungary Kft. végzi. A termékek ellenértékét és a szállítási költséget utánvétes fizetés esetén átvételkor a kézbesítőnek kell kifizetni. Szállítási címként szerepelhet a lakcím, vagy a munkahelyi cím is. Azt a címet érdemes megjelölni, ahol nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot. A kiszállítás hétköznapokon 8-17 óra között történik. Amennyiben a megadott szállítási napon nem tartózkodik a megrendelő az általa kért szállítási címen, a szállítás megkísérlése másnap is megtörténik. Amennyiben a megadott időpontban sem sikerül átadni a csomagot, úgy a GLS a csomagot visszaszállítja. A felmerült költségek ebben az esetben a megrendelőt terhelik.

A szállítást a Magyar Posta Zrt. végzi. A termékek ellenértékét és a szállítási költséget utánvétes fizetés esetén átvételkor a kézbesítőnek kell kifizetni. Szállítási címként szerepelhet a lakcím, vagy a munkahelyi cím is. Azt a címet érdemes megjelölni, ahol nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot. A kiszállítás hétköznapokon 8-17 óra között történik. Amennyiben a megadott szállítási napon nem tartózkodik a megrendelő az általa kért szállítási címen, a szállítás megkísérlése másnap is megtörténik. Amennyiben a megadott időpontban sem sikerül átadni a csomagot, úgy a Magyar Posta Zrt. a csomagot visszaszállítja. A felmerült költségek ebben az esetben a megrendelőt terhelik.

A termék szállítási idejét a raktárkészlet befolyásolja. Amennyiben a megrendelt termék nincsen raktárkészleten, úgy eladó erről a tényről, valamint a várható szállítási időről a megrendelés beérkezését követő 48 órán belül elektronikus úton vagy telefonon tájékoztatja a megrendelőt.

A raktárkészleten levő termékek kiszállítási határideje 72 óra.

Amennyiben a küldemény kézbesítése Vevő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket Vevő köteles megtéríteni Eladó részére.

7. Árak:

A webáruházban a terméklistában és a termékek adatlapján feltüntetett ár az adott termék végső fogyasztói ára, amelynek érvényessége kizárólag az adott megjelenés időpontjára vonatkozik. Amennyiben a megrendelő megrendelést ad le egy termékre, úgy Eladó kötelezi magát, hogy a kiválasztott terméket a megrendeléskor érvényes végső fogyasztói áron szállítja ki Vevőnek, kivéve, ha ennek jelen szerződés egyéb rendelkezései ellentmondanak.

Vevő tudomásul veszi, hogy a webáruházban látható árak technikai vagy egyéb okok – így különösen a weboldalt üzemeltető emberi- vagy műszaki hibája – miatt esetenként hibásan szerepelnek. Amennyiben a weblapon magasabb ár szerepel a valós eladási árnál, minden esetben az alacsonyabb árat tekintjük irányadónak. Minden ilyen esetben az Eladó haladéktalanul felhívja erre Vevő figyelmét, aki ezután hátrányos következmények nélkül elállhat a vásárlástól. A már leadott és visszaigazolt rendelések esetén az Eladó nem módosíthatja egyoldalúan az árakat.

Az árak tartalmazzák a 27 %-os Általános Forgalmi Adót.

Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes kondíciók vonatkoznak.

8. Garancia és szavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a 2011/83 EU irányelv 45/2014. kormányrendelet az irányadó.

Ha a megrendelt termék hibás, vagy bizonyíthatóan a szállítás során megsérült, akkor azt eladó díjmentesen kicseréli. Amennyiben a csereigény jogos, de cserére nincs mód, Vevő választása szerint árengedményt kérhet, vagy elállhat a vásárlástól.

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Prémium Drinks & Hostess Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni . Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Prémium Drinks & Hostess Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

· a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

· a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

· a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

9. Elállás joga:

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő a rendelt termék átvételekor, szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor kezdődik.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 3300 Eger, Deák Ferenc u 24. vagy elektronikus formában a reklamacio@premiumdrinks.hu Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát, vagy a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet 2. számú Mellékletében szereplő elállási nyilatkozat mintát.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha 14 napon belül elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó (Vevő) a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó egy év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a megrendelőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, az eladó azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Önnek a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldenie

Eladó a termék visszaérkezését követően 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát Vevőnek.

Ha Ön szállítási költséget is fizetett a vásárláskor, a kereskedőnek a vételáron felül azt is meg kell térítenie. Abban az esetben azonban, ha Ön nem szokványos postai kézbesítést (hanem pl. gyorsfutár-szolgáltatást stb.) kért, a kereskedőnek jogában áll ennek a költségét felszámolni.

Ön a szerződéstől való elállási jogát nem gyakorolhatja, amennyiben a termék egészségvédelmi és/vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, vagy egyedi igények alapján készített termékek esetén sem lehet élni az elállás joggal.

A hivatkozott jogszabály az alábbi linken elérhető:

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1400045.kor

Elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben Vevő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Eladó által jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségeinek valamelyikén írásban (email vagy levél). Eladó a fenti tájékoztatásnak megfelelően – postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját veszi figyelembe (az ajánlott levélként történő feladás esetében a feladás dátuma egyértelműen bizonyítható). A megrendelt terméket Vevőnek postai úton, vagy futárszolgálat segítségével kell Eladó részére visszajuttatni. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Vevőt terhelik, az utánvéttel küldött csomagot Eladónak nem áll módjában átvenni. A termék visszaérkezését követő tizennégy (14) napon belül a Vevő számra Eladó visszatéríti a termék vételárát és a szállítási költséget.

A fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza.

A termék rendeltetésszerű használatára Vevőnek kiemelten ügyelnie kell, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése Vevőt terheli.

10. A szerződés hatálya:

Jelen ÁSZF a Vevő általi elfogadást és az Eladónak a megrendelés elfogadására vonatkozó Vevőhöz intézett nyilatkozatát követően lép hatályba, és a megrendelés teljesülésével zárul le. Folyamatos rendelés esetén a szerződés mindaddig hatályban marad, amíg felek összes egymással szembeni követelése nem teljesül.

A megrendelés visszaigazolását eladó a megrendelés leadását követően haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül igazolja vissza. A vásárlási szerződés a visszaigazolással jön létre. Amennyiben a megrendelést 48 órán belül eladó nem igazolja vissza, úgy a megrendelő az ajánlati kötöttsége alól mentesül.

11. Panaszkezelés:

Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben Vevőnek mégis valamilyen kérdése vagy panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy azt a webáruház “Kapcsolat” menüpont alatti webes felületen, vagy az reklamacio@premiumdrinks.hu e-mail címen, illetve postai levél útján is közölheti. Webáruházunk panaszát legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja, és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Vevőt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a rendelkezésére.

Az Ön megrendeléséért az áru kézhezvételéig teljes körű felelősséget vállalunk. A hibás vagy sérült árut cseréljük, vagy pótoljuk saját költségünkre.

Az áru átvételét követően a szállítással kapcsolatos reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami az reklamacio@premiumdrinks.hu . Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: +36 36 565 746

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk és szükség szerint orvosoljuk. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel.

A jegyzőkönyv másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadjuk, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan járunk el.

A fogyasztóvédelmi törvény a szóbeli panaszt megbontja személyesen-, illetve egyéb módon közölt szóbeli panaszra. A szabályozás alapján egyértelmű a vállalkozások kötelezettsége, így a szóbeli (pl. telefonon közölt) panaszról is jegyzőkönyvet veszünk fel.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt egyedi azonosítószámmal látjuk el. Az egyedi azonosító szám bevezetése a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot az ügyféllel is közöljük.

Az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül írásban, érdemben megválaszoljuk és intézkedünk annak közlése (a fogyasztó részére eljuttatása) iránt.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrizzük, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatjuk.

Amennyiben a vásárló fogyasztói panaszát elutasítjuk úgy Ön velünk szemben jogosult fogyasztói panasszal élni, melyet az Ön lakhelye, vagy tartózkodási helye szerinti illetékes Békéltető Testülethez nyújthat be. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A fogyasztó békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben. További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:

  • a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye;

· annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll;

· ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a szerződés teljesítésének helyét;

· a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik alátámasztják saját álláspontját;

· a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni közvetlenül a vállalkozással;

· a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári peres eljárást;

· tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől.

· végül a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának

Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt.

Tájékoztatjuk Önt, hogy a vállalkozásunkat együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban.

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
  • Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
  • Fax száma: (76) 501-538
  • Név: Dr. Horváth Zsuzsanna
  • E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Baranya Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
  • Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
  • Telefonszáma: (72) 507-154
  • Fax száma: (72) 507-152
  • Név: Dr. Bodnár József
  • E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
  • Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
  • Fax száma: (66) 324-976
  • Név: Dr. Bagdi László
  • E-mail cím: bmkik@bmkik.hu; bekeltetes@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
  • Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
  • Fax száma: (46) 501-099
  • Név: Dr. Tulipán Péter
  • E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület

  • Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
  • Telefonszáma: (1) 488-2131
  • Fax száma: (1) 488-2186
  • Név: Dr. Baranovszky György
  • E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
  • Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
  • Fax száma: (62) 426-149
  • Név: Dr. Horváth Károly
  • E-mail cím: info@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
  • Telefonszáma: (22) 510-310
  • Fax száma: (22) 510-312
  • Név: Dr. Vári Kovács József
  • E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
  • Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
  • Fax száma: (96) 520-218
  • Név: Horváth László
  • E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
  • Telefonszáma: (52) 500-749
  • Fax száma: (52) 500-720
  • Név: Dr. Hajnal Zsolt
  • E-mail cím: hbkik@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
  • Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
  • Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
  • Fax száma: (36) 323-615
  • Név: Dr. Gordos Csaba
  • E-mail cím: hkik@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
  • Telefonszáma: (56) 510-610
  • Fax száma: (56) 370-005
  • Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
  • E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
  • Telefonszáma: (34) 513-010
  • Fax száma: (34) 316-259
  • Név: Dr. Rozsnyói György
  • E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
  • Telefonszám: (32) 520-860
  • Fax száma: (32) 520-862
  • Név: Dr. Pongó Erik
  • E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
  • Telefonszáma: (1)-269-0703
  • Fax száma: (1)-269-0703
  • Név: dr. Csanádi Károly
  • E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
  • Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
  • Telefonszáma: (82) 501-000
  • Fax száma: (82) 501-046
  • Név: Dr. Novák Ferenc
  • E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
  • Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
  • Fax száma: (42) 311-750
  • Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
  • E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
  • Telefonszáma: (74) 411-661
  • Fax száma: (74) 411-456
  • Név: Dr. Gáll Ferenc
  • E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
  • Telefonszáma: (94) 312-356
  • Fax száma: (94) 316-936
  • Név: Dr. Kövesdi Zoltán
  • E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

  • Cím: 8200 Veszprém, Budapest u.3.
  • Telefonszáma: 88/429-008,
  • Fax száma: 88/412-150
  • Név: dr. Vasvári Csaba elnök
  • E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

  • Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
  • Telefonszáma: (92) 550-513
  • Fax száma: (92) 550-525
  • Név: Dr. Molnár Sándor
  • E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu, zmkik@zmkik.hu

Bírósági eljárás

Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.

A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

  • az eljáró bíróságot;

· a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;

· az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;

· azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;

· a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet (kereseti kérelem).

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el.

ODR link: [LINK]

12. Egyéb rendelkezések:

Eladó vállalja, hogy a jelen ÁSZF-ben leírtakat magára nézve kötelezőnek tekinti és azok teljesüléséért mindent elkövet. Eladó ezen túlmenően elfogadja, és magára nézve kötelezőnek tekinti a FairBusiness magatartási kódexét, amely megtekinthető a www.fairbusiness.hu oldalon.

Vevő tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSZF általa történő elfogadása a webáruházban történő megrendelés előfeltétele.

Vevő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről ajánlatnak minősül, melyhez kötve van. Vevő rendelése(i) jóváhagyásával jelen ÁSZF-et elfogadja, és tudomásul veszi, hogy az abban foglaltak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik.

Vevő kijelenti, hogy a jelen ÁSZF tartalmát ismeri és tudomásul veszi.

A jelen ÁSZF-ben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az egyéb, vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.